فرهاد اومد-استقلال قهرمان شد
ب وبلاگ خودتون خوش اومدید نظر یادتون نره نظر تبلیغاتی حذف میشه دمتون گرم لوگوی مارو هم تو وبلاگ یا سایتتون بزارید

امیر قلعه نوعی

بازار نقل و انتقالات همیشه جذابیت های خاص خود را داشته و دارد. در این بازار باید بسیار معقولانه و با درایت عمل کرد چراکه با هر فرصتی که بدست می آوریم یک فرصت را از دست می دهیم. اما بعضی از فرصت ها بسیار نادرند، یکی از همین فرصت ها خبر خوشحال کننده ی بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال بود. فرهادی که با دوری ۸۱ روزه ی خود از استقلال موجی از نگرانی را در دل هواداران پرشمار آبی ها به وجود آورد. پروسه ی ترک یکباره ی تیم و همچنین عدم بازگشت او در ابتدای فصل برای بسیاری از هواداران غیرقابل هضم بود و این از محبوبیت بیش از اندازه ی این بازیکن دوست داشتنی نشات می گرفت.
فرهاد مجیدی از آن دست بازیکنانی است که همواره در کانون توجهات بوده و هر تیمی آرزوی داشتن بازیکنی مانند او را دارد. او از معدود بازیکنانی است که علاوه بر اخلاق خوب، مدیریت بازی، حرکات خلاقانه و شم گلزنی بالا و … برای خود برنامه ی تمرینی منظمی نیز دارد. مجیدی به واسطه ی گلزنی های متعددش در دربی و تاثیر مستقیم بر بسیاری از بردهای استقلال در چند فصل اخیر در نزد هواداران جایگاه بسیار والایی دارد.
اما در این بین بوده اند بعضی از هوادارنماها که از رابطه ی صمیمانه ی فرهاد با ناصر حجازی عزیز سوء استفاده کرده و جو را برای پیوستن این بازیکن به استقلال مشوش نمودند. این اشخاص همیشه بوده اند و هدفشان هم این بوده است که با بیان مسائل احساسی نگرش جامعه ی ورزشی و هواداران را نسبت به موضوع خاصی به همان گونه که باب طبع آن هاست تغییر دهند. اما این بار خوشبختانه این حربه ی آنان کارساز نشد. چرا که در کانون این مهم، دکتر فتح الله زاده، امیر قلعه نویی و فرهاد مجیدی حضور داشتند که سه تن از افراد بادرایت فوتبال ایرانیند. فرهاد مجیدی خوب می دانست که مکتب ناصرخان حجازی همان مکتب استقلال بود و این اشخاص هوادارنما این نکته را نسنجیدند.
امیر قلعه نویی از آن دست مربیانی بوده که همواره نشان داده که حب و بغض در تصمیم گیری های او برای ساخت استقلال لایق قهرمانی جایی ندارد و این مساله را می توان در انتخاب جباری در اوایل فصل و تمدید قرارداد او دید. حیلی ها تصور می کردند که نمونه ی بازیکنانی مانند جباری هیچ گاه در پازل تیمی قلعه نویی جایی نخواهند داشت، اما امیر با تدبیرتر از این حرف ها بود. همانطور که گفت سرمایه سوزی نکرد و همگی ما می دانیم که وجود جباری در زمین چه نعمت بزرگی برای استقلال بوده است. مصداق این قضیه در مورد فرهاد هم اتفاق افتاد. درست است که بعضی از اختلاف نظرها و اختلاف سلیقه ها وجود دارد، اما برای اشخاصی مانند قلعه نویی و مجیدی یک چیز بالاتر از همه ی این موارد است و آن هم استقلال عزیز است. استقلالی که دل میلیون ها هوادار به عشق این تیم می تپد.
از سوی دیگر، همه ی ما می دانیم که از مجموعه کنونی باشگاه استقلال، نزدیک ترین بازیکن به ناصر حجازی فرهاد مجیدی بود، پس فرهاد خیلی بهتر از این هواداران خلق و خوی ناصر عزیز را می دانست، از طرفی با وجود پیشنهادهای مالی فراوان و مناسب مالی به هیچ تیمی نرفت و این گواه این مدعاست که فرهاد به هر چه که عشق می ورزد، صادقانه بر سر پیمانش می ماند و عشق او به ناصر حجازی هم از این قاعده مستثنی نبود.
آری، فرهاد شاگرد مکتب حجازی بود. او همان موقعی که امیر ماتم زده را در آغوش گرفت و گریست نشان داد که شاگرد مکتب حجازی است. ناصرخان مردمی بود و هدفش هم جز شادی دل این هواداران نبود. فرهاد هم شاگرد او بود و در شرایطی که جو سکوها ملتهب بود، با درایت خود کاری کرد تا بار دیگر انسجام، وحدت و همدلی به نزد آبیدلان بازگردد و این درست همان چیزی بود که ناصرخان می خواست. فرهاد با آن کار خود نشان دارد که هم استقلال برای او مهم است و هم هوادارانی که نام او را صدا می زنند و می خواست این دو در کنار یکدیگر باشند. برآیند این کار فرهاد را هم امروز می توان دید. استقلالی که برخلاف تیم هایی که میلیاردی هزینه کرده اند و میلیاردی هم پول خرج می کنند با تفاضل گل کمتر در رده ی دوم جدول ایستاده است.
حالا هم فرهاد احساس کرده که می تواند برای هواداران و استقلال محبوبش مثمرثمر باشد. فرهاد آمده تا همه ی حرف ها و حدیث هایی را که در موقع جدایی غیرمنتظره ی او از استقلال به وجود آمد به دست فراموشی بسپارد و خیلی چیزها را اثبات کند. امروز فرهاد در کنار استقلال، امیر قلعه نویی و ما هواداران است و تلفیق این سه می تواند نوید بخش قهرمانی باشد. امروز فرهاد می خواهد دست در دست امیر دهد و ثابت کند که هیچ اختلاف و شعاری نمی تواند عشق استقلالی را که در قلب او ریشه دوانده بخشکاند و هیچ سدی نمی تواند در هدفش که همانا اعتلای نام و حیثیت باشگاه محبوبش استقلال است خلل ایجاد کند.
فرهاد عزیز و دوست داشتنی ما، بی صبرانه منتظر درخشش دوباره ات هستیم و اطمینان داریم که با حضورت در کنار امیرخان روزهای روشنی در انتظار استقلال است. با حضورت یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک تر شده ایم.
به خانه ی خود خوش آمدی…

 

 

 

استقلالی های با مرام بزنن رو عکس

Top Blog

زدید رو عکس یه صفحه باز میشه

اونجا [vote] رو بزنید

 دمت گرم اس اسی

اس اسی ها نظرم بدید

 

 



 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در چهار شنبه 29 آذر 1386برچسب:,ساعت 15:38 توسط MoBiN |